Koniec.

GG - 400 235 28
SD - dominikadomcia

Grafika #1 Taylor Swift

Grafika zrobiona jakiś czas temu, dla ćwiczeń. Pierwszy raz tak cieniowałem, zazwyczaj moje cieniowanie to jakieś 3-4 warstwy, tutaj chciałem zrobić by wyglądało to bardziej realnie.
Włosów nie lubie, nie podobają mi się, ogólnie to nigdy nie podobają mi sie włosy, nie wychodzą mi.
Rzęsy okropne, zrobione na szybko, oczy też. Najbardziej podobają mi sie usta, według mnie to chyba jedyna część twarzy, która mi wychodzi ładnie :D Nosów nie lubie robić, ale ten chyba nie wyszedł najgorzej.

6 komentarzy:

  1. Gdybym potrafiła tak zrobić sama byłabym w niebie. Co chcesz, bardzo ładnie wyszło. Wiem, że będą profesjonaliści, którzy może wytkną błędy, lecz dla mnie jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zachwycają mnie włosy. Jak chcesz, żeby wyszło bardziej realistycznie, rozmaż trochę kanciaste cienie. Grafika jest bardzo ładna, ale proponowałabym mocniejsze cienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi czegoś na lewym policzku, pada tam światło, ale mimo wszystko powinien być jakiś cień :)
    Poza tym faktycznie usta są rewelacyjne, a efekt ogólny bardzo podobny do Tay :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna grafika, ćwiczenia jak najbardziej udane :3

    OdpowiedzUsuń