Koniec.

GG - 400 235 28
SD - dominikadomcia

Nowy Wygląd

Nie miałem w planach zmieniania wyglądu bloga, ale gdy dowiedziałem się jak zrobić takie zakładki to po prostu musiałem! :D Ogólnie miało być to menu z różnymi podstronami, jednak po dłuższym myśleniu zrezygnowałem z nich, bo po co robić zakładkę "Zamów" z podstronami np. "Nagłowek", "Napis" jak można to zrobić w jednym poście. Kolorystyka mi się bardzo podoba, ogólnie chciałem zielony kolor, bo jest on moim ulubionym, ale niebieski chyba bardziej pasuje. 

Co sądzicie? Podoba Wam się nowy wygląd?

4 komentarze:

  1. Osobiście o wiele bardziej podobał mi się poprzedni wygląd bloga. Zakładki jak zakładki - szału nie robią. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. M▲, a mi obojetnie :p lubie zmieniac wyglad bloga swojego, wiec czesto bedzie inny :d no zakladki jak zakladki, ale chcialem wlasnie takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też poprzedni wygląd bardziej się podobał. Niemniej jednak wydaje mi się, że bardzo dobrze rozumiem pobudki jakie tobą kierowały. Czasami musimy coś zmienić - bo tak :D Bo akurat rozgryźliśmy kolejną html'ową zagadkę i po prostu musimy ją wykorzystać. Cieszę się również że jednak postawiłeś na niebieski, bo zielonego bym nie zdzierżyła, działa na mnie jak płachta na byka, nie cierpię go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak i tak ślicznie.Myślę że teraz wygląda bardziej...Hmmm....Chłopięco:)

    OdpowiedzUsuń