Koniec.

GG - 400 235 28
SD - dominikadomcia

Napis

Sory, ale nie dam rady już zrobić grafiki z zapowiedzi z poprzedniego posta. Przepraszam.
Oficjalnie zamykam rozdział swojego życia związany z grafiką. 
Objaśnię dlaczego tak jest, bo ja najchętniej bym tego nie rzucał, ale jestem zmuszony.
A więc tak, moi rodzice wyjechali do Niemiec, prawdopodobnie na stałe, ale jeszcze nie jest to pewne. Ja na rok szkolny będę u babci, także to jest powód mojego odejścia. Po gimnazjum mam zamiar uczyć się w Niemczech, więc kto wie... może do Was wrócę? :)

A teraz napis:
(kilka wersji)
1.
2.

3.

4.



Żegnam :)

2 komentarze:

  1. Nie rozumiem. U babci nie możesz rysować? Jeśli wyjazd Twoich rodziców nie jest pewny to może warto poczekać z tym ''rzucaniem'' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, u babci nie mogę, już byłem ostatni miesiąc szkoły u niej, bo rodzice już wyjechali na początku czerwca, i raczej nie będę mógł.

      Usuń